
Máster en Copywriting
Master in Art Direction. 1 year + 6 month of internships
Starts in: January | October




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Máster en Copywriting
Master in Art Direction. 1 year + 6 month of internships
Starts in: January | October
Proyecto de nuestros alumnos Victoria Leiva y Francisco Pascual Cruz.
The Máster de Copywriting o Redacción Publicitaria en Madrid está estructurado en un año de formación intensiva en creatividad y copywriting con una doble titulación.
Este máster se realiza íntegramente en nuestra escuela de Madrid y las prácticas se realizan en compañías locales.
Las clases de copywriting o redacción publicitaria en Madrid son impartidas en español e inglés para que nuestros estudiantes obtengan la preparación adecuada para trabajar con cuentas internacionales.
Con este máster aprenderás a conceptualizar, a generar ideas creativas, a venderlas y crearás un portfolio creativo de gran nivel.
Adquirirás todas las herramientas y habilidades para convertirte en un verdadero profesional de la creatividad y te convertirás en un gran copy.
Nuestro Máster de Copywriting en Madrid tiene una duración de 1 año de formación + 6 meses de prácticas en empresas creativas
El periodo de clases presenciales comienza en octubre y finaliza en septiembre con la entrega y presentación del Book Creativo.
Una vez finalizado, el estudiante tiene la posibilidad de realizar hasta 6 meses de prácticas universitarias de Redacción Publicitaria en empresas del sector.
El Máster de Copywriting o Redacción Publicitaria en Madrid está estructurado en un año de formación intensiva en creatividad y copywriting con una doble titulación.
Este máster se realiza íntegramente en nuestra escuela de Madrid y las prácticas se realizan en compañías locales.
Las clases de copywriting o redacción publicitaria en Madrid son impartidas en español e inglés para que nuestros estudiantes obtengan la preparación adecuada para trabajar con cuentas internacionales.
Con este máster aprenderás a conceptualizar, a generar ideas creativas, a venderlas y crearás un book creativo de gran nivel.
Adquirirás todas las herramientas y habilidades para convertirte en un verdadero profesional de la creatividad y te convertirás en un gran copy.
Solo se puede aplicar a este Master si eres residente en España y tienes estudios universitarios previos.
Conseguirás una doble titulación, el diploma Máster local Miami Ad School en Copywriting + Título propio en Universitario en Creatividad de la UEMC.
Al finalizar el máster además contarás con un Book Creativo Profesional con tus mejores trabajos y un proyecto personal que serán tu mejor currículum para convertirte en el mejor de los candidatos.
El Barrio de Malasaña es el lugar donde Miami Ad School tiene ubicada su sede. Su concepto de creatividad y arte se fusionan a la perfección con las calles de Malasaña, debido a su espíritu joven, innovador y fresco.
Los Copywriters son uno de los perfiles actualmente con más demanda en empresas relacionadas con el marketing, la comunicación, la innovación y las nuevas tecnologías, redes sociales, editoriales, cine, etc.
Si realmente quieres especializarte en esta rama de la creatividad, y lo quieres hacer de una forma práctica, efectiva y real este máster de Miami Ad School es para ti, el lugar perfecto donde estudiar para ser copywriter.
Profesionales activos en el sector serán tus profesores y te ayudarán a crear un book de gran valor que te permitirá entrar en el mercado profesional.
A lo largo de este máster además tendrás la oportunidad de hacer una potente red de contactos con profesionales y compañías del sector
Who will be your teachers in the Copywriting program?
The best professionals in the advertising industry will be at your disposal.
Alex Sánchez
Head of Social Media David Madrid
Ángela Pacheco
Creative Director El Ruso de Rocky
Munia Bilbao
Creative Director en Sra. Rushmore
David Vijil
Creative Director BBDO Proximity
German Rivera
Senior Creative at LOLA MullenLowe
Nerea Cierco
Executive Creative Director DDB
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The best way to see what it's all about is to experience it for yourself. Come and meet us and we'll tell you all about it personally.
Partnership
Expert in Advertising Creativity
Once graduated, you have the possibility of doing up to 6 months of internships in Spanish agencies and companies thanks to our agreement with the European University Miguel de Cervantes, through which you can obtain the title of Expert in Advertising Creativity (as long as you have previously completed the internship and have an official university degree).Follow the next steps to complete your admission:
Send us your information
Fill in the contract and send it together with a copy of your ID card or passport. Download Contract –
Choose your program and start date
If you change your mind later, you can easily change your registration.
Enrollment is as creative as the course
Show us who you are and how you think as a creative. Share with us examples of things you have created, or develop one of our creative exercises that you will find in the Admissions section. Finally, schedule a meeting to go over all the details with your Admission Advisor.
Review and submit
Make sure that all your information is correct and that you have paid the registration fee (300€), we will contact you soon!
How can we help you?
We are happy to answer all your questions and queries
Our admissions team loves chatting with people like you, answering questions, proposing solutions and guiding you toward your creative future. A consultant can help you figure out what's next in your creative adventure.
We can talk on the phone, video call or you can come and visit the school if you prefer.
Un año intensivo para formarte como redactor en Miami Ad School
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Local Máster Copywriting
Step 1 - Personal information
Fill in the contract and send it together with a copy of your ID card or passport.
tep 2 - Academic background
Paso 3 – Ejercicio Creativo
Think about it: Nike, Google, Instagram, CocaCola... Brands talk to us every day from every possible platform. What if in addition to selling us products or services they were able to make our lives easier in some way? What if brands could be allies of our life, our problem, .... (Whatever!)?
Think of a brand that could solve a problem around you and how it would do it: through a new product, an APP, a service, an advertising campaign, or some other way?
"How could __________ (the chosen brand) solve a problem for ___________ (chosen problem)?"
Send it to us in the format of your choice (PDF document, video, image, presentation...).
Step 4 - Personal interview
Step 5 - Book your place
We will provide you with all the bank details so that you can save yout spot. If you have any questions please call us at 917 540 375. Send us your data and all the materials hereDownload the brochure
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Thank you Cannes Lions!
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